„Już w trakcie kursu (nie czekając na jego zakończenie) zaczęłam nazywać Anię moją MARKETINGOWĄ GURU. Z kilku powodów. Po pierwsze Ania posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w obszarze tworzenia strategii marketingowych dla bardzo różnych firm. Po drugie prowadziła własną firmę, więc doskonale zna tę sytuację i wie, jak to jest, gdy jesteś „na swoim”. Po trzecie opracowała kurs w taki sposób, że jest on logiczną i uporządkowaną całością, dzięki której naprawdę można opracować własną strategię marketingową. Wystarczy zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu ćwiczeń.
Każdy moduł, każde ćwiczenie, każde nagranie przekazane jest w zrozumiały i przystępny sposób. Każde wnosi nową wiedzę i kolejny element strategii. A spotkania z Anią i Jej feedback porządkuje najbardziej chaotyczne głowy. Ręczę własną – mocno chaotyczną!!!
Ten kurs to petarda!!!”
Masza Sadowska-Kawka
www.biznesowarewolucjonistka.pl
„Do kursu podchodziłam całkiem zielona. Po zakończeniu zrozumiałam co to jest marketing, kim jest moja konkurencja, i gdzie mogą być moje klientki, co chcą u mnie zobaczyć. Świetnym pomysłem była rozmowa na Zoomie raz w tygodniu. Po pierwsze, miałam odpowiedzi na wszystkie pytania od Ani. Po drugie, w grupie jest moc, zawsze mogłam liczyć na wsparcie koleżanek. Oczywiście, że to nie jest koniec, moja droga właśnie się zaczyna. Dobrze, że na początku tej drogi był kurs Ani!”
Olga Atamanchuk
właścicielka marki The house of beads
Jestem strateżką i mentorką marketingową, jedna z moich klientek powiedziała, że jestem Marie Kondo marketingu, bo faktycznie jestem w stanie dość ekspresowo i skutecznie pomóc Ci posprzątać komunikacyjne i sprzedażowe zamieszanie. Może nie rozumiem każdego problemu, z którym się borykasz, ale z większością na pewno już się spotkałam i bazując na tych doświadczeniach i mojej wiedzy, jestem Ci w stanie pomóc go rozwiązać.
Nie lubię narzucać sobie ciśnienia, planuję w taki sposób, żeby mnie to wspierało, a nie przytłaczało i to też polecam klientkom, na spokojnie w zgodzie ze sobą robić swoją robotę. Jeśli nie wierzysz w gotowe szybkie rozwiązania, nie lubisz jak ktoś Ci wciska kity i narzuca, co i jak masz robić, to myślę, że się dogadamy.
Prywatnie mam syna, męża, kota i psa. Praktykuję jogę od kilku lat, medytuję, jestem zodiakarą ezo Grażynką, maniakalnie czytam wszystko i seryjnie oglądam durne reality show. Dość rozrzucone mam zainteresowania, więc pewnie w jakimś punkcie się spotykamy.
Sama rozwijam swoją markę, wcześniej prowadziłam dwa inne biznesy, więc wiem, jak to jest mieć swoją firmę. Dzięki temu nie zaproponuję Ci rozwiązań odklejonych od rzeczywistości, jak niektórzy eksperci marketingowi, ale takie, przy których możesz jeszcze pracować, a nie tylko tworzyć treści na instagrama. Marketingiem zajmuję się od 16 lat, z tego 10 lat po stronie agencji marketingowych, więc pracowałam dla każdej możliwej branży, nie jestem teoretykiem, ani samoukiem z kursów online, mam bardzo konkretne doświadczenie.
Analiza grupy docelowej
Badanie konkurencji
Podstawy komunikacji Twojej marki
Określenie celów i narzędzi komunikacji
Content marketing – opracowanie przykładowych treści
Stworzenie harmonogramu działań na pierwszy miesiąc
To, co jest najtrudniejsze w prowadzeniu swojego małego biznesu, to poczucie osamotnienia w podejmowaniu decyzji, działań, wyznaczania i realizowania celów.
Czujesz czasami (albo nawet często), niepewność? Bo nie masz z kim omówić tego, co wymyśliłaś czy zaplanowałaś? Możliwe nawet, że Twoje pomysły są super, ale brakuje Ci potwierdzenia z czyjejś strony?
Jest to problem większości kobiet, które prowadzą samodzielnie swój biznes.
Dlatego właśnie opcja wspólnej sześciotygodniowej pracy, da Ci wsparcie, poczucie pewności, możliwość poukładania wielu fundamentalnych tematów i motywację do działania.
Strategia marketingowa i komunikacyjna jest podwaliną dla sprawnie działającego i rozwijającego się biznesu.
Jak wspólnie opracujemy ten temat, to później zdecydowanie łatwiej będzie Ci samodzielnie działać.