„Już w trakcie kursu (nie czekając na jego zakończenie) zaczęłam nazywać Anię moją MARKETINGOWĄ GURU. Z kilku powodów. Po pierwsze Ania posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w obszarze tworzenia strategii marketingowych dla bardzo różnych firm. Po drugie prowadziła własną firmę, więc doskonale zna tę sytuację i wie, jak to jest, gdy jesteś „na swoim”. Po trzecie opracowała kurs w taki sposób, że jest on logiczną i uporządkowaną całością, dzięki której naprawdę można opracować własną strategię marketingową. Wystarczy zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu ćwiczeń.
Każdy moduł, każde ćwiczenie, każde nagranie przekazane jest w zrozumiały i przystępny sposób. Każde wnosi nową wiedzę i kolejny element strategii. A spotkania z Anią i Jej feedback porządkuje najbardziej chaotyczne głowy. Ręczę własną – mocno chaotyczną!!!
Ten kurs to petarda!!!”
Masza Sadowska-Kawka
www.biznesowarewolucjonistka.pl
„Do kursu podchodziłam całkiem zielona. Po zakończeniu zrozumiałam co to jest marketing, kim jest moja konkurencja, i gdzie mogą być moje klientki, co chcą u mnie zobaczyć. Świetnym pomysłem była rozmowa na Zoomie raz w tygodniu. Po pierwsze, miałam odpowiedzi na wszystkie pytania od Ani. Po drugie, w grupie jest moc, zawsze mogłam liczyć na wsparcie koleżanek. Oczywiście, że to nie jest koniec, moja droga właśnie się zaczyna. Dobrze, że na początku tej drogi był kurs Ani!”
Olga Atamanchuk
właścicielka marki The house of beads
Nazywam się Anna Ganew, jestem strateżką i konsultantką w zakresie marketingu i komunikacji marki.
Co to oznacza?
Pomagam firmom określać w jaki sposób i komu mają sprzedawać swoje produkty i usługi.
Marketingiem i komunikacją zajmuję się od 14 lat. Jakiś czas temu zwróciłam uwagę na to, jak wiele osób otwiera swoje biznesy i tworzy naprawdę wspaniałe produkty. Wśród tych małych biznesów największą moją uwagę przyciągnęły biznesy kobiet, ekspertek i twórczyń, które chcą zarabiać na realizacji tego, w czym są najlepsze.
Pomyślałam, że moja wiedza i doświadczenie mogą być dla nich wsparciem. Mogę im pomóc dotrzeć z ich ofertą i informacją o tym co tworzą, do potencjalnych klientów, a co za tym idzie wspierać ich w rozwoju biznesu i budowania silnej marki.
Z tą myślą powstał ten program.
Chcę nie tylko podzielić się z Tobą wiedzą i narzędziami, które pomogą Ci stworzyć strategię marketingową. Moim planem jest zmotywowanie Cię do głębszego spojrzenia na Twój produkt/usługę. Dlatego właśnie program zakłada cotygodniowe, grupowe konsultacje online z moim udziałem, a także krótkie spotkania mentoringowe, w trakcie których będziesz mieć możliwość skonsultowania ze mną swoich postępów lub wątpliwości. Wszystkie zadania, które wykonasz w trakcie kursu zostaną przeze mnie przeanalizowane, bo chcę poznać Twój biznes, żeby móc jak najlepiej Ci pomóc.
Analiza grupy docelowej
Badanie konkurencji
Podstawy komunikacji Twojej marki
Określenie celów i narzędzi komunikacji
Content marketing – opracowanie przykładowych treści
Stworzenie harmonogramu działań na pierwszy miesiąc
To, co jest najtrudniejsze w prowadzeniu swojego małego biznesu, to poczucie osamotnienia w podejmowaniu decyzji, działań, wyznaczania i realizowania celów.
Czujesz czasami (albo nawet często), niepewność? Bo nie masz z kim omówić tego, co wymyśliłaś czy zaplanowałaś? Możliwe nawet, że Twoje pomysły są super, ale brakuje Ci potwierdzenia z czyjejś strony?
Jest to problem większości kobiet (i mężczyzn), którzy prowadzą samodzielnie swój biznes.
Dlatego właśnie opcja wspólnej sześciotygodniowej pracy, może Ci dać wsparcie, poczucie pewności, możliwość poukładania wielu fundamentalnych tematów i motywację do działania.
Strategia marketingowa i komunikacyjna jest podwaliną dla sprawnie działającego i rozwijającego się biznesu.
Jak wspólnie opracujemy ten temat, to później zdecydowanie łatwiej będzie Ci samodzielnie działać.